vineri, 28 august 2009

BILINGV-ENGLEZ

Da, pana la urma am inteles care e marea problema a domnului in travesti.

Problema lui e legata de... cineva. Nu d-na Ilinca Buciu este marea problema, ci acel CINEVA cu care el nu se poate lupta direct, asa ca se lupta cu cei care intr-o forma sau alta au o cat de mica legatura cu CINEVA.

Piesa Monoloagele Vaginului, e scrisa de americanca Eve Ensler. A fost încununată cu Premiul Obie şi a cunoscut o carieră de mare succes pe prestigioase scene din Statele Unite, dar şi din Marea Britanie, Suedia, Grecia, Israel şi Croaţia.

Articolul din CANCAN a aparut in perioada in care d-na director Ilinca Buciu, a fost plecata, ptr 0 luna de zile, in AMERICA, gratuit 100%. Pe unul din panourile mult hulite, am vazut toate informatiile legate de aceasta deplasare. Regret ca nu am facut o poza sa o pun pe aici, ca sa moara dusmanii de necaz. Oricum, dusmanul a murit de necaz, a inviat si s-a pus pe defaimat, ca doar atat ii mai ramanea.

Despre piesa am postat AICI, si AICI si AICI si AICI si oricum gasiti si voi pe net.

Am pus atunci o intrebare pe care acum o reformulez:

La ce trebuia sa reactioneze Inspectoratul Scolar? La informatia ca un director de la liceul bilingv englez, a jucat in urma cu doi ani in piesa americancei EVE ENSLER in cadrul campaniei mondiale Ziua V, care a avut ca scop atragerea atentiei opiniei publice asupra fenomenului violentei impotriva femeilor????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu