luni, 22 decembrie 2008

Din pacate

Am primit un comentariu trimis de “Dia pacate”. El mai apare si pe alte bloguri.
"Cei care vor avea curajul sa-si exprime un punct de vedere vor fi atacati in sensul de a li se distruge reputatia."
Domnule Riegler, ti s-a spus si in sedinte, si in scris punctul de vedere al unui parinte si.....l-ai amenintat in scris si .......i-ai cerut sa-si mute copilul din scoala si din clasa. L-ai denigrat pe parinte si pe copil in ultima sedinta. AI UITAT?
Riegler,reproseaza niste lucruri pe care el le face in mod constant.

Ce punct de vedere si-a exprimat Riegler in fata conducerii scolii?
Se da lovit cu tablele inteligente, cu panourile si cu ce o mai inventa, pentru a ascunde ceea ce am aflat de pe net, din postarile facute de elevi.(Daca eram "titirezul" doamnei director, trebuia sa stiu de mult aceste lucruri).

"Ilinca inchide ochii la atatea ore la care nu se preda.... Va incuraja persoanele mediocre dar supuse. "

Corneliu Riegler a intrat la ore si a predat….10% din materie.
Un singur parinte a incercat sa ridice aceasta problema, la inceputul clasei a VIa, si i s-a explicat de catre Riegler, ca…. manualul e facut ptr 2 ore de istorie/sapt. Chiar si asa, Riegler nu predase decat un sfert din manual. Desi printre parinti, erau si cadre didactice, care stiau prea bine ca exista o programa scolara, Riegler, cu tupeul care-l caracterizeaza, nu a avut nici o jena sa prosteasca parintii in fata.

Ura lui Riegler, am inteles-o putin cate putin, de pe blogul lui Patrascu, dar mai ales in urma mesajelor primite.

In urma cu 3-4 ani, parintii de la clasa a XII, au cerut inlocuirea lui Riegler, cu un alt profesor, intrucat era in urma cu materia si elevii urmau sa dea BACUL.
Tot in aceea perioada, parintii au reclamat faptul ca Riegler, nu preda la clasa a X a istoria in limba engleza.
La clasele la care preda Riegler precum si la cea la care era diriginte, au aparut numeroase hartuieli ale acestuia, care se soldau fie cu scaderea notei la purtare, fie cu scaderea notei la istorie in mod abuziv.

Am vrut sa stiu de cand e Riegler profesor in liceu(si nu am pus intrebarea intamplator)

cornelia spunea...

Din septembrie 2003, in urma unui concurs, care a avut ca proba eliminatorie verificarea cunostintelor de engleza! dar domn profesor nu prea (adica,DELOC) vorbeste engleza la orele de istoria Marii Britanii si a SUA, cand ESTE OBLIGAT SA PREDEA IN LIMBA ENGLEZA! Oare cum a promovat cinstitul, incoruptibilul, nepatatul, corectul si cel mai presus de tot si de toate?

14 decembrie 2008 04:10

Sa vedem ce scriu fostii elevi ai lui Riegler:

mirunescu spunea...

Buna seara, sunt un absolvent de Cosbuc. Am senzatia ca nu sunteti singurul parinte care are o problema cu acest profesor, de ce nu faceti ceva, o petitie la minister?
Din fericire, eu l-am avut profesor un singur an si imi placea istoria asa ca nu depindeam ce preda el la clasa, pentru ca la clasa, in conditiile in care noi dadeam BAC-ul la istorie, el preda in sem. 2 razboaiele 105-106. Si tot ce era legat de razboaiul mondial avea accente de "ne-au furat tara", pareri pe care ,ok, le are, dar este inacceptabil sa fie predate la clasa.
Repet:de ce nu faceti ceva concret? O atmosfera precum cea promovata de domnul Riegler nu este una potrivita educatiei, in niciun caz.

27 noiembrie 2008 16:57

dream: e super d treaba k persoana dar la ore nu este deloc pe subiect si mai ales eu fiind a 12-a nu stiu ce sa-mi invat pt. bac din ce ne-a predat el pentru ca se pierde in explicatii inutile

18.03.2005

kus spunea..

Greseala ta e ca ai incercat sa dialoghezi cu un om care isi ameninta colegii ca ii da in judecata (si cu multi nu s-a oprit la amenintat), si care isi ameninta si elevii ca ii da in judecata cand acestia au tupeul sa se planga de faptul ca domnul profesor intarzie la ore, nu isi termina materia, face discriminari intre elevi pe criterii de genul "cine nu e cu mine, e impotriva mea", un om care profita de o pozitie relativ insignifianta ca sa manipuleze si sa raneasca.

Un om care isi barfeste elevii de la o clasa la alta, un om care observ ca nu si-a incetat activitatea favorita, si anume de a instiga niste copii unii impotriva celorlalti si, evident, impotriva doamnei Buciu.

Legat de predarea IMB in romana, tin minte ca doar parintii mei au fost indignati. Li s-a spus senin ca profesorul "va face un curs de engleza". Ceilalti parinti au fost de parere ca "eh, poate e prea greu IMB in limba engleza, mai bine in romana".

Si daca nu ma insel, din Istoria Marii Britanii si a Statelor Unite noua ni s-a predat Istoria Americii pana la Amendamentul 10. Cui ii trebuie Henric al VIII-lea...

merimeriquitecontrary spunea...

va multumesc tare mult ca mai tineti acest blog, eu am terminat in prima serie de dirigentie a domnului riegler.
M-am mutat din clasa, in clasa 12-a dupa ce ne-a fost diriginte in clasa a 11-a si doar 6 lectii in total in caiet pana in luna august. Mi-a scazut nota la purtare la sapte fara s-o informeze pe mama mea decat in ultima zi, a aruncat motivarile pe caz de pneumonie de la doctorita mea de familie. Pneumonie in urma careia am fost chiar internata in spital. M-a umilit la sedinte, nu mai vorbesc de cate telefoane de hartuire i-a dat mamei mele. Si toate acestea desi mergeam nu la una ci la trei olimpiade nationale (romana, engleza si istorie). Ba chiar la engleza am luat premiul intai intr-a 11-a. Toate distractiile acestea din cauza ca in urma celor patru ani de liceu si de olimpiada la engleza eram buna prietena cu doamna directoare (inca de cand era doar profesoara mea de engleza) si pentru ca am indraznit sa nu fiu de acord cu tacticile lui de a umili alti elevi ai clasei, sa-l contrazic de vreo doua ori pe probleme de istorie si sa nu fac sluj la fiecare activitate a lui extrascolara. Stiu prea bine toate metodele lui "pedagogice" si la noi le aplica si va dau dreptate.

01 decembrie 2008 14:18

Lui Corneliu Riegler ii place sa umileasca si sa hartuiasca elevii buni la invatatura, pe care nu reuseste sa-i prosteasca.
Ce note au luat la TEZA UNICA elevii protejati de Riegler, cei care in final au obtinut10 purtare, si ce note au luat cei doi elevi care au plecat de la clasa lui Riegler, cu nota scazuta la purtare???
BRAVO COPII!!! FELICITARI!!! I-ATI DAT O PALMA BINEMERITATA MARELUI DIRIGINTE RIEGLER.

luni, 15 decembrie 2008

ARANJAREA IN BANCI

Timp de aproape 2 ani, Corneliu Riegler, a aranjat bancile din clasa in forma de U( unul mare exterior, unul mic interior).
Desi i s-a spus, atat de catre profesori, cat si de parinti, ca aranjarea era frumoasa dar nu si practica(elevii care erau pe partile laterale aveau vizibilitate redusa la tabla, ei fiind nevoiti sa stea cu gatul intors la 45 de grade si cu corpul rasucit), Riegler nu a cedat presiunilor si a mentinut aranjarea bancilor.

Subit, pe la sf clasei a VI, Corneliu Riegler s-a hotarat sa aranjeze bancile in FORMA TRADITIONALA, cate doua banci pe randuri. Interesanta a fost insa aranjarea elevilor in banci, care nu s-a facut dupa criteriile clasice(functie de inaltime, tulburari vizuale) ci dupa criteriul IN ORDINE ALFABETICA.

Pentru TEZA UNICA din acest an scolar, regulamentul prevede ca elevii sa fie asezati cate unul in banca, in ordine alfabetica, pe clase.

marți, 9 decembrie 2008

Raspuns3 pentru comentariul anonim

In comentariul postat la CONTINUAREA SCRISORICII, de catre anonim, acesta avea niste curiozitati:" as vrea sa stiu de ce va scriati la fiecare sedinta notele tuturor elevilor?........Pe mine nu ma intereseaza ce nota au luat altii,nici macar daca au fost favorizati,pe mine ma intereseaza strict ce face,cat stie copilul meu. .......Asa ca privitul peste gardul vecinului este neproductiv...pe dvs v-a ajutat cu ceva?"

Normal ca nu va intereseaza ce note au luat altii, si va intereseaza strict ce face copilul dvs, din moment ce,.... daca va uitati in jos,... vedeti ca sub copilul dvs. nu mai e nimic, ...iar daca va uitati in sus, ....distanta pana la celalalt copil s-ar puta sa va ameteasca si sa va dea dureri de cap. Asa ca, de ce sa aveti domnia voastra dureri de cap, mai bine va considerati copilul UNIC, si astfel reusiti sa dormiti linistita, stiind ca oricum dirigintele Riegler vegheaza ptr cei UNICI

Atata timp cat, Elevii au fost notati CORECT, nu m-au interesat notele celorlalti.

Daca ati fi venit la sedintele cu parintii, ati fi stiut ca aproape mereu discutam notele primite de elevi la anumite materii. Un singur parinte a fost deranjat de faptul ca notam, si anume doamna Braduceanu, care pe langa faptul ca a aparut dupa 2 ani pe la sedinta, s-a gandit sa impuna si reguli ptr parinti. Domnia sa nu e in stare sa impuna reguli propriului copil, dar s-a gandit sa imi impuna mie, ca eu nu sunt UNICA.
Scrie undeva in regulamentul scolar ca nu am voie sa notez ceea ce se discuta in sedinta cu parintii??? Eu stiu ca se face si un PROCES VERBAL, in sedinte, unde se precizeaza ce anume se discuta, proces verbal, pe care Riegler nu l-a facut niciodata.
Riegler analiza notele dupa cum avea el interesul, in functie de relatia pe care o avea cu profesorul respectiv, in functie de mesajul pe care dorea sa-l transmita parintilor(pe de o parte at. cand un elev a avut 4 si 5, la o materie, i-a spus parintelui sa nu-si faca griji, ca profesorul este cel mai bun din scoala, pe de alta parte cand altul a avut aceleasi note la alta materie, i-a spus parintelui, pe un ton foarte grav, ca e stare de corijenta....
Daca notele erau strict secrete, Riegler trebuia sa le incuie intr-un fiset, si sa le deschida dupa 100 de ani.....


PRIVITUL PESTE GARD

Am inceput sa privesc peste gard, din momentul in care am vazut cum a scazut subit media copilului de la 9.80 la 9.40, in ultimele 2 saptamani de scoala.

Privind peste gard am vazut cum reusesc elevii UNICI ....sa ia 10 la teste, si 4,5 atunci cand sunt ascultati la oral, ...sau, cum reusesc ei, cu o nota de 3 sa obtina in final media 10,...sau cum reusesc tot ei, sa aiba nota 8 la purtare, trecuta in creion rosu, ca in final sa obtina 10.

Tot privind peste gard, am vazut cum, dupa ce avusesem niste discutii cu Riegler, un profesor si-a schimbat brusc atitudinea NUMAI fata de copilul meu. In timp ce toti elevii din clasa au beneficiat de plusurile care erau in caietul profesorului, copilului meu i s-a luat acest drept. Profesorul si-a motivat gestul spunand, ca el nu era la fel de bun ca cei carora le daduse 10 la oral. Si uite asa, privind peste gard am vazut cum, in timp ce fiul meu avea 9 la test si 9 la oral, altii care aveau 7 la test aveau 9 la oral.La ei nu se mai punea problema ca nu erau la nivelul copilului meu, ei erau UNICI si nu erau COMPARATI cu altii, precum era copilul meu.


Si tot privind peste gard, am vazut cum, acelasi profesor, in 2 luni de zile, a dat o singura nota in catalog, si anume copilului meu(care reusise la materia lui, sa scada brusc, intr-un an de zile, de la 10 la 7).
Si uite asa, privind peste gard, mi-am dat seama cata influenta are Riegler, la anumiti profesori, desigur.

STIMATA DOAMNA, MEDIA DE ABSOLVIRE REPREZINTA 50% DIN MEDIA DE ADMITERE!!! SA INTELEG CA DVS. INCURAJATI COPIATUL SI FAVORIZATUL???

Eu nu m-am dus sa contest notele primite de copilul meu, in schimb un parinte a contestat nota 7 la romana primita de copil, a amenintat ca se duce sa discute cu seful de catedra, iar in urmatoarele sedinte, dirigintele ne dadea de inteles, ca profesorul respectiv se va schimba de la clasa…(Ca sa vezi cat de influenti pot fi anumiti parinti UNICI).

Privind peste gard, am vazut cum excursia de la Moeciu, a costat la prof. organizator 120 Ron, si la Riegler a costat 150 Ron. Si privind mai departe peste gard pana in ....Brasov am aflat ca masa calda de care vorbea Riegler, ca le-a dat-o elevilor, adica o pizza si o COLA, in locatia aceea era de max 15 ron, deci diferenta unde este(ca mie din calcule imi iese o diferenta de 15 Ron/elev, deci 450 Ron/clasa, adica 4.500.000 lei ??? )

Si pentru ca am privit peste gard, am vazut cum vorbeste Riegler, in blogul lui Patrascu, despre colegii lui, si cum ii batjocoreste pe elevi despre care spune ca "au spirit critic doar in ceea ce priveste baschetii si gentile " si ca "avem absolventi de filologie bacalaureati care pe 30 de cm. de foaie fac 20 de greseli de ortografie".
Nici prietenul lui, Patrascu nu se lasa mai prejos si afirma "In aceasta privinta semeni cu acei elevi din Cosbuc, cu potential neingropat, foarte activi in trupele de clowni patronate sau matronate de persoane sus-puse, foarte plini de sine altfel, pentru care pluralul substantivului “eseu” este ESEE".
Stimati domni profesori: acesti elevi vin la scola ca sa invete de la domniile voastre, dar daca dvs., nu sunteti in stare sa predati decat 10% din materie, cum de mai aveti tupeul sa ii mai si criticati?? Si in final fiecare elev cu calitatiile lui. Acum, nu mai priviti elevul ca fiind UNIC?
Degeaba avem profesori, "dexati", masteranzi, doctoranzi, daca ei nu sunt in stare sa comunice cu elevii, sa-i inteleaga, sa le explice astfel incat informatia transmisa de ei sa ajunga la elev.

Si ptr ca imi place sa privesc peste gard, am vazut cum si-a aranjat Riegler blogul, asa ca, dupa cum vedeti, am introdus si eu postarile cu rosu, am introdus si verificarea cuvintelor si am facut si ceva comentarii la ceea ce am citit.... privind peste gard.

Nu inteleg de ce mie, PARINTE, mi se reproseaza tot felul de lucruri, in timp ce lui RIEGLER, DIRIGINTE, PROFESOR, i se accepta aceste lucruri???

joi, 4 decembrie 2008

Raspuns2 pentru comentariul anonim

Voi continua sa raspund comentariului postat , de catre anonim.

Se spune: Comparatia cu alt copil este total nejustificata,fiecare este unic,are alte calitati,alte abilitati,alte interese,alte motivatii in a invata,vine cu alt bagaj comportamental din familie”.

Corect: Aceasta idee am regasit-o si in vara cand am rasfoit o carte de psihologie si pedagogie. Acelasi lucru l-a precizat si Riegler in finalul scrisorii.

Dar ce facem cand, aceasta teorie este aplicata de Riegler in mod diferentiat, in functie de interesele pe care le are?
Exemplu:

1.La sedinta din ianuarie, la care ati fost si dvs., DIRIGINTELE RIEGLER , a facut afirmatii de genul:” “ De ce tocmai Barbu si-a spart dintele si nu si l-a spart Ionescu?”. “De ce tocmai Barbu face glume proaste si nu le face si Ionescu?”.
Atunci cand vine vorba despre un anumit Elev, DIRIGINTELE RIEGLER are dreptul sa-l COMPARE cu un alt elev? Elevul respectiv nu este UNIC? De ce nu aplica Riegler principiul de mai sus, at cand analizeaza si Elevul respectiv? Unde e CORECTITUDINEA LUI RIEGLER?

Va place asa,.... nuu.....?, ca fiul dvs, sa nu fie comparat cu altii, sa fie considerat UNIC, dar cand vine vorba de un alt Elev, acesta tb analizat si notat in raport de ceilalti.

2. La petrecerea de Craciun , elevii au fost pedepsiti, ptr ca doua colege au copiat la teza. Dupa cate imi amintesc, dvs., doamna, ati fost de acord cu decizia dirigintelui, chiar l-ati sunat seara, aratandu-va foarte afectata intrucat copilul, ajunsese acasa cu frisca in par.
Deci, atunci, ati fost de acord sa se pedepseasca toti copiii la gramada??? Pai, parca spuneati mai sus ca: “fiecare este unic, are alte calitati,alte abilitati,alte interese,alte motivatii in a invata,”. In aceasta situatie nu se mai aplica principiul de mai sus??? Cele doua fetite care au copiat nu erau UNICE?, nu aveau alte motivatii in a invata?? Si atunci de ce a pedepsit Corneliu Riegler, intreaga clasa?

3. La sedinta din ianuarie, Riegler a nominalizat doar una dintre fetitele care a copiat la teza. De cealalta nu a spus nimic, desi mamica era in sala. Adica una era UNICA, si cealalta NU?

4.La sfarsitul sem I, 10 elevi au au fost tinuti in picioare, o ora intreaga, umiliti, jigniti, pusi sa dea declaratii verbale si in scris de tipul: “de acum incolo o sa fiu cuminte”, amenintati cu scaderea notei la purtare. Pe langa faptul ca dirigintele Riegler nu le-a spus tocmai ce era mai important, motivul pentru care erau considerati elevii rai ai clasei, nici de data aceasta Riegler nu a aplicat principiul de mai sus.
Acei copii nu erau UNICI? De ce au fost analizati in grup de catre diriginte?

4. La prima sedinta din clasa a VI, dirigintele Riegler l-a criticat pe elevul Braduceanu(a precizat ca a fost penultimul din clasa, a subliniat actele de indisciplina). Nu stiu cum s-a intamplat, cum s-a petrecut, dar la urmatoarea sedinta acest elev devenise UNIC, in timp ce altii devenisera peste noapte elementele negative ale clasei si erau COMPARATI cu altii.

5.Spuneti-ne si noua cum ati reusit sa-l convingeti pe Dirigintele Riegler ca aveti un copil UNIC, ca sa stie si alte mamici cum sa procedeze....

Rar am vazut ca o femeie, mama, sa fie asa de intelegatoare cu un barbat at., cand acesta se desparte de familie….cat de intelegatoare sunteti, at, cand e vorba de CORNELIU RIEGLER….Poate ne explicati si noua cum se face ca ati devenit dintr-o data UNICA, atat dvs., cat si copilul dvs., dupa ce acesta s-a despartit de sotie….., in timp ce altii erau COMPARATI.

miercuri, 3 decembrie 2008

MINCIUNILE DE PE BLOGUL LUI RIEGLER

Anul trecut, Riegler, a intrat in posesia unui document, cu privire la cheltuielile liceului. In sedinta cu parintii, a inceput sa citeasca din el, a inceput sa se minuneze de sumele inscrise acolo, dupa care vazand ca parintii nu il ascultau, ci discutau intre ei despre testul la geometrie al copiilor, Riegler a concluzionat: "Se pare ca vorbesc precun Dan Diaconescu in direct". Cateodata isi da seama de penibilul situatiei, dar din pacate nu il tine prea mult...

Nu vreau sa ma bag in razboiul pe care RIEGLER il poarta cu d-na director Ilinca Buciu, dar cand vad atata minciuna, manipulare, denigrare, nu ma pot abtine.

Cand am citit comentariile facute pe blogul lui Riegler, am zambit, ptr ca acesta atacase cateva probleme la care eu nu sunt novice. Daca vorbea ceva legat de istorie, ma abtineam la comentarii(am avut un profesor f. slab in generala, de la care nu am inteles nimic). Dar sa se apuce sa faca comentarii legate de un subiect, despre care nu stie nimic, este specific romanului de o anumita calitate( se pricepe la tot, dar de fapt nu stie nimic).

De pe blog, aflam ca:
"La "administratoarea" scolii se afla nu mai putin de ...6983 lei (toti lei noi, RON) adica 69830000 lei vechi????????????????
In afara de faptul ca femeia spune ca NU ARE BANI nici sa incarce cartusul la imprimanta, nimeni in tara asta nu are voie sa detina intr-o institutie mai mult de 2000 lei noi in gestiune fara sa-i depuna la banca. Ori administratoarea detine CONFORM SCRIPTELOR, APROAPE 70 DE MILIOANE DE LEI BANI DE BUZUNAR."


In primul rand, Conform L507/2004, care abroga OG94/2004, PLAFONUL DE CASA A FOST ABROGAT, si chiar dc nu se abroga, plafonul de casa era de 5000 Ron, si nu 2000, si putea fi depasit dc suma reprezenta salarii neridicate, sau plati care urmau sa se faca catre terti, in baza unor documente justificative. Ii recomand lui Riegler sa se mai documenteze, at cand face asemenea afirmatii, mai ales ca legea nu e de ieri de azi, ci de 4 ANI.

In al doilea rand, din poza afisata se vede clar ca aceasta suma era aferenta lunii septembrie 2007, deci afirmatia ca "femeia spune ca NU ARE BANI", este falsa. Ori Riegler nu stie sa faca concordanta timpurilor, foloseste timpul prezent, ptr o actiune petrecuta in trecut, ori s-a gandit sa mai prosteasca si sa mai manipuleze, pe acei care au incredere in cuvintele lui.
Nu stiu de ce se mai chinuie atata domnul riegler si foloseste sistemul "lei vechi". Cred ca vrea sa ne arate ca stie sa scrie numere cu mai multe cifre si ca stie sa mute virgula, atunci cand transforma lei noi, in lei vechi, adica atunci cand inmulteste cu 10.000.
Nu stiu de ce se minuneza atat de mult domnia sa, cand spune 70 de milioane, in conditiile in care el castiga 20.000.000 lunar, doar ptr a preda 15 minute intr-o ora.

In continuare, Riegler, este minunat de cata precizie exista in contabilitate:

"Este vorba de 5793,36 lei noi (adica 57.933.360 lei vechi). Surprinde suma de dupa virgula...36 de bani) Desi sumele sunt justificate cu o precizie de te dor ochii (48 de bani, 64 de bani, 3 bani, etc)"

Sa nu inteleaga Riegler, de ce e necesara aceasta precizie in contabilitate???Sau doar face pe prostul??

"La contributia clasei 12U3 in anul scolar 2007/2008 apare contributie zero lei la fondul scolii desi si-au platit acest fond."

Dupa cate stiu eu, banii se depun direct intr-un cont bancar, asa ca, aceste sume se regasesc in extrase de cont, apoi din extrase sunt preluate in conturi, oricum, sumele nu pot disparea asa, hocus pocus, inregistrarile se fac in cate doua locuri, si in final tb sa dea o cheie, si daca vrea riegler amanunte, sa se duca sa faca un curs de contabilitate, ca tot pierde timpul degeaba pe net.

Din pacate, la cate minciuni am auzit din gurita lui Riegler, imi este destul de greu sa-l mai cred, atunci cand face o afirmatie. Orice afirmatie trebuie verificata din cel putin 3 surse.

SERVICE XEROX
"Service-ul pentru xerox este de peste 17 milioane. Un aparat de ultima generatie este 16 mil. si are garantie cel putin 1 an. Deci ne-ar costa mai ieftin sa cumparam un xerox nou in fiecare an"

Din punct de vedere contabil il informez pe Riegler ca:

NU SE POATE CUMPARA UN XEROX IN FIECARE AN PTR CA, CONFORM LEGII, ACESTA TREBUIE AMORTIZAT, DOMNULE RIEGLER.....Dumneata iti amortizezi blugii, si vad ca ii porti de 3 ani, si vrei ca scoala sa cumpere in fiecare an Xerox???
Ii recomand lui Riegler, sa se documenteze mai bine cand face afirmatii. Pot sa-i recomand si legea, dar il las pe el sa o caute, ca stiu ca ii place sa caute pe net.....

Tot din punct de vedere contabil, pot sa fac un calcul simplu, de clasa a 2,
service xerox= 1757,13:12 luni=146,43 lei/luna :3,60(curs mediu euro/an)=40,67 Euro/luna, cu TVA inclus= 34,18Euro/luna fara TVA.( pret practicat de firmele de service ). Pretul service-ului este in functie de firma copiatorului si de nr. de copii care se fac anual.

Cu privire la pretul de 16 mil, pe care l-a gasit Riegler la un xerox performant, nu stiu cum se face dar ptr TV Panasonic, Riegler era dispus sa dea 20 de milioane, iar ptr un xerox, care se foloseste la greu in scoala( si nu cred ca are tupeul sa ma contrazica la acest lucru), riegler se multumeste cu cel mai ieftin xerox existent pe piata.
Pe http://www.cel.ro/copiatoare-alb-negru/ sunt copiatoare incepand dela 1089 ron si pana la 10374 ron, deci nu stiu de unde a gasit Riegler un copiator performant la 16 mil.

Deci, cum pot sa cred eu cele afirmate de RIEGLER pe blogul lui, daca de la prima citire am vazut aceste mici-mari neconcordante. Nu cunosc amanunte privind celelalte probleme discutate, dar nu pot sa am incredere intr-o persoana care minte, prin omisiune(sunt convinsa ca stia tot ceea ce am precizat eu mai sus).

marți, 2 decembrie 2008

BLOGUL LUI RIEGLER

Riegler care e varza la mate, s-a apucat sa explice el cum s-au cheltuit banii scolii.
Nu sunt un economist desavarsit, nu mi-a placut contabilitatea, dar la prima vedere am fost socata de infantilismul de care da dovada explicatia de pe blog.

Acum nu am timpul necesar, dar maine, il invit pe RIEGLER, sa vada cum se face o analiza financiara.

duminică, 30 noiembrie 2008

BLOGUL LUI PATRASCU

Pe blogul lui Patrascu, la BACUL LUI CHARON, erau foarte multe postari. Din luna septembrie, acestea au fost sterse.

iata o parte din ele:

· http://www.gravatar.com/avatar/26bbf04b7415d5321a0e4b0d88c1520d?s=48&d=identiconCorneliu Riegler spune:
iunie 30, 2008 at 9:26 am

Bacalaureatul este un examen national in toata puterea cuvantului. Ca sa intri in societate ca absolvent trebuie sa dai proba maturitatii, BAC-ul. Si ce examen poate fi mai reprezentativ daca vrei sa intri cu dreptul intr-o societate corupta decat examinarea la lectia coruptiei.
Cumparatul examenelor, copiatul, suflatul, etc sunt subiecte forte pe care orice roman trebuie sa le stie. Asta demonstreaza ca te vei descurca si mai departe in Romania.
Comisiile de BAC au grija ca toate aceste detalii sa functioneze. Anormal este daca cineva deranjeaza acest curs al lucrurilor.
Spre exemplu la Colegiul National Bilingv “George Cosbuc” atunci cand se strang banii pentru balul bobocilor se strange intentionat o suma mai mare decat pretul parizerului de la Athenee Palace. Banii sunt folositi pentru a mitui comisiile de oral, pentru a transforma liceul intr-o cofetarie pentru profesori care alearga dupa un biscuite gustos.
Anul acestam, in asentimentul si cu acordul doamnei directoare Buciu Ilinca umbla prin fiecare clasa o eleva care strangea bani pentru BAC. 500 de mii lei vechi de caciula. Si ite asa performantele manageriale cresc an de an. In fond si managerii trec examene la fel de asudate ale coruptiei.
Dar ce pretentii poti avea de la o gasca de fanarioti ceausisti-stalinisti ce poarta fuste cu etichete englezesti, dar fabricate pe plaiurile lui Papura Voda.

· http://a.wordpress.com/avatar/horiapatrascu-48.jpghoriapatrascu spune:
iunie 30, 2008 at 1:13 pm

Iata o stire de ultima ora. Ca sa vedem pana la ce nivel al dementei se poate ajunge. Ministra Zvetlana e convinsa ca nu a existat nici o frauda.
“Secretarul de stat cu invatamantul preuniversitar si presedintele Comisiei Nationale de Bacalaureat, Zvetlana Preoteasa, este convinsa ca nu a existat nicio frauda la prima proba scrisa a examenului.

“Este pacat ca elevii nostri sunt educati sa invete pe dinafara comentarii. Din acest motiv, este normal ca unele lucrari sa se asemene. In consecinta, Bacalaureatul se desfasoara normal, nu sunt incidente, nu este fraudat, totul se desfasoara in deplina siguranta, iar daca un profesor declara ca a gasit mai multe lucrari asemanatoare, nu inseamna sa anulam examenul, mai ales ca profesorul respectiv a mai facut astfel de declaratii si privitor la tezele unice, iar respectivele declaratii s-au dovedit nefondate. Oricum, noi am trimis foarte multe comisii pentru supraverificare si, de cand s-au vehiculat zvonuri despre fraudarea examenului, am triplat controalele”, a afirmat Zvetlana Preoteasa.(Sursa: http://www.ziare.com)

· http://www.gravatar.com/avatar/26bbf04b7415d5321a0e4b0d88c1520d?s=48&d=identiconCorneliu Riegler spune:
iunie 30, 2008 at 1:53 pm

Iata mentalitatea de care vorbeai in “Romania turnatoare” http://horiapatrascu.wordpress.com/2007/12/
cei care nu sunt de acord cu sistemul sunt “paranoici”, “inapti”, etc. Este mentalitatea stalinista a unor doamne cu obiceiuri rusesti. Cum sa fi suflat sau copiat cineva la BAC ?
Ti s-a parut !!!
Asa a fost si comunismul.
Daca nu vedeai comunismului ca pe o epoca luminoasa aceleasi personaje, in trend in orice epoca, te acuzau de tot ce e mai rau.
Este interesant cum acesti pui de lucratori la Departamentul Securitatii Statului cu metehne totalitare au cutezanta sa vorbeasca despre comunism.
Deci ti se pare, totul este in regula in educatie.

· http://www.gravatar.com/avatar/26bbf04b7415d5321a0e4b0d88c1520d?s=48&d=identiconCorneliu Riegler spune:
iunie 30, 2008 at 10:03 pm

“Cancelaria mi se pare un loc al mortilor vii, iar sala de clasa un loc al viitorilor morti.”

Asta se doreste. Sa cream niste generatii obediente, supuse, semidocte, alfabetizate sumar care sa aiba spirit critic doar in ceea ce priveste baschetii si gentile.
Ce conteaza ca producem absolventi de filologie bacalaureati care pe 30 de cm. de foaie fac 20 de greseli de ortografie ?

· http://a.wordpress.com/avatar/horiapatrascu-48.jpghoriapatrascu spune:
iulie 1, 2008 at 11:05 am

Doua colege mi se plangeau la un moment dat ca un alt coleg mai in varsta, fost inspector de limba romana, le impunea sa ii ia aceste produse, sa le bage pe gatul elevilor, eventual sub amenintarea notei. Refuzand sa faca acest lucru, cele doua doamne s-au ales cu o tirada de violente verbale din partea celui ce ocupase pentru o vreme destul de indelungata functia de indrumare si control. Sa mai spunem ca acelasi personaj primeste laude in consiliul profesoral din partea doamnei director pentru o revista a scolii, coordonata de el - de o calitate cu totul indoielnica - pe care o vinde elevilor la nici mai mult nici mai putin de 30 de ron?!

· http://www.gravatar.com/avatar/26bbf04b7415d5321a0e4b0d88c1520d?s=48&d=identiconCorneliu Riegler spune:
iulie 1, 2008 at 7:46 pm

“Sa mai spunem ca acelasi personaj primeste laude in consiliul profesoral din partea doamnei director pentru o revista a scolii, coordonata de el - de o calitate cu totul indoielnica - pe care o vinde elevilor la nici mai mult nici mai putin de 30 de ron?!

Da, primeste laude de la doamna manager al Cultului Personalitatii, dar si el aplica la

mare arta KISSING ASS.

Servilismul, slugarnicia, turnatoria, obedienta sunt calitati forte.
A avea curajul sa spui si “Nu”, sa vezi lucrurile altfel decat Marea Sora, Buciu ILinca inseamna sa devii dusmanul poporului.
Odata am spus ca in loc de 16 camere mai bine instalam table inteligente. Puneam doar 4 camere la caile de acces si gata.
Asa am devenit “dusmanul poporului”.

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconNoah spune:
iulie 2, 2008 at 3:24 pm

Imi face mare placere sa observ ca ipocrizia este in floare. Nici unul dintre voi nu este cu constiinta curata, iar daca aveti impresia contrarie sunteti ori niste canalii clasa-ntai ori inconstienti fata de propriile voastre activitati si efectele lor.

Cum poti sa-ti permiti sa comentezi de starea sistemului educational cand anumiti profesori o iau la sanatoasa un semestru intreg si apar abia in ultimele doua saptamani din semestru intreband senin daca oamenii au note. Nu, ei nu au note fiindca v-au asteptat pe dumneavoastra prea slavite dascal, ochi vigilent ce observa numai barna din ochii celorlalti. V-au astepta pe dumneavoastra si pe nenurirea sufletului,doar ca in final nu au mai asteptat. Erau prea mari sanse sa ii prinda din urma nemurirea decat sa apara acel dascal ce analizeaza defectul sistemului la a carei distrugere contribuie.

Iar tu, celalalt pitpalac, nu esti in stare decat sa starnesti zvonuri, scandale si sa semeni discordie. Astfel de calitati vrei tu sa troneze in societate. Vrei sa transformi cartea idolului tau in realitate, sa creezi o societate bazata pe frica, in care incompetenta de a functiona ca fiinta umana sa fie ascunsa in spatele fricii de atacuri marsave, de turnatori si a procesomaniei ce te caracterizeaza.

Pe scurt, amandoi sunteti dovezi ale putregaiului ce macina societate, buni de pus intr-un studiu dedicat cancerului uman, fiindca asta sunteti: un cancer ce mananca societatea, ce poate doar sa sadeasca distrugere si sila de viata.

Si totusi, desi v-am cunoscut si am fost martor la multe dintre ispravile voastre “academice” sunt multumit sa stiu ca atata timp cat elevii pe care ii ridiculizati voi exista ei vor avea potential, pe cand voi…voi vi l-ati inmormantat alaturi de sufletul ce va lipseste. Cel mai probabil s-a tarat intr-o groapa unde a murit de inima rea si de rusinea de a fi asociat cu astfel de persoane.

Minciuna poate trona linistita in lumea voastra imaginara, adevarul poate fi distorsionat pentru a folosi scopurilor voastre, dar oamenii buni vor triumfa intotdeauna in fata voastra. Poate ca acest lucru nu se va intampla acum, poate ca nici peste un an, dar mai tarziu va veti uita inapoi si veti regreta toate mizeriile pe care le-ati facut. Sunteti niste zmei paraleli cu virtutea, periculosi intr-adevar, dar orice om isi are nasul, iar voi ati cumulat si veti cumula la nasi in continuare, de acest lucru sunt sigur.

Cu tot respectul cuvenit,
adica imi ramaneti datori.

Note informative:
1. este ASS Kissing you shmuck. Pune mana pe o carte de engleza. recomand superbus, desi poate peste puterea unora de intelegere

2.ai ajuns inamicul poporului fiindca nu stii sa te porti.

3. la copiat aveti dreptate. este trist cand asa ceva se intampla. sistemul trebuie schimbat, iar cei ce nu se potrivesc meseriei de profesor sa-si faca bagajele odata cu el.

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconDragos spune:
iulie 2, 2008 at 6:22 pm

Draga Noah,

Chiar ma gandeam cat timp va trece pana va aparea prima sluga servila.
Ai un limbaj mult suburban invers proportional cu argumentele, ceea ce ma duce cu gandul ca esti decat o fiinta ratata si care te simti bine si ai o stare de confort ca sluga manipulata.
Tot ce scrii este dovada ca nu poti sa te folosesti de creier.
Atata te duce procesori’ atata faci.

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconDragos spune:
iulie 2, 2008 at 6:26 pm

P.S. Tu nu vei avea nevoie niciodata de table sau profesori inteligenti, ci doar de “oameni buni” care sa-ti mnipuleze viata :).
Pupa mai departe.

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconNoah spune:
iulie 2, 2008 at 6:57 pm

Cine se simte amenintat ataca. Ziua buna Dragos. Stii unde poti sa ma pupi, pe cei doi obraji.

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconNoah spune:
iulie 2, 2008 at 7:03 pm

Ma refeream la pilda. Intoarce ambii obraji in fata celor ce incearca sa te loveasca. Si este adevarat fiindca atunci cand nu primesti insultele date ele raman celui ce le-a dat.

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconDragos spune:
iulie 2, 2008 at 7:58 pm

Tine asa de mult la copiii altora incat le-a facut loc de fumat. Elevi de clasa a VII-a, a VIII-a, a IX-a, a …. fumeaza in Colegiul Cosbuc prin gratia directoarei Buciu Ilinca si a locului de fumat.
Este un fel de dubla complicitate:
eu va lasa sa faceti lucruri ilegale, iar voi faceti ceva pentru mine. O delatiune spre exemplu :)

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconCorneliu Riegler spune:
iulie 3, 2008 at 11:17 am

Este socant ca in anul 2008 dupa ce s-au prapadit atatia tineri in ‘89 directoarea Buciu Ilinca recurge la practici totalitariste

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconCorneliu Riegler spune:
iulie 3, 2008 at 10:51 pm

Managera lu’ Peste are obligatia sa gaseasca suplinitor pe lunile in care titularul este in concediu. Cel in cauza are obligatia sa predea si sa asculte, deci sa puna note. Simplu.
Insa managera este primitiva.
Ea are cursul scurt de management: “Dezbina si stapaneste”. Pune-i pe oameni sa se lupte intre ei si vei avea putere.
Pentru ea valoarea tine de gradul de servilism.
Asa cum aratam mai sus prefera profesorii de nota 4.

· http://www.gravatar.com/avatar/?s=48&d=identiconDragos spune:
iulie 5, 2008 at 10:35 am

Adevarul este ca educatia a cazut pe mana unor oameni venali, obsedati de putere si de bani care pozeaza in miei democrati ce vor binele elevilor pe care ii lasa sa fumeze in scoala de la clasa a VI-a.
Directori ca Buciu Ilinca sunt un exemplu de cum te poti folosi de banii elevilor fara scrupule.

vineri, 28 noiembrie 2008

Raspuns pentru comentariul anonim

Comentariului postat de catre un anonim: " comportamentul dvs se indreapta spre patologic. Rar mi-a fost dat sa vad atata inversunare,atata ura,atata venin...."

Dupa ce s-a terminat anul scolar, m-am interesat despre modul in care se poate scadea nota la purtare.
Din una ina alta, am gasit pe net bloguri, pe care Riegler postase, precum si diverse site-uri, unde isi spusese durerea.
Problema nu era ca postase o data, si-a spus omul oful si gata a trecut mai departe, problema era cu cata ura si inversunare posta de nenumarate ori pe acelasi site. Veti intalni si acelasi text postat in diverse locuri. In unele postari, si-a folosit numele, in altele utilizeaza alte nume.

Pentru dumneavoastra doamna, care faceti parte din categoria parintilor care vorbesc cu Dirigintele zilnic, cate o ora la telefon, banuiesc ca nu vor fi probleme in a identifica mesajele care sunt postate de riegler cu alte nume.Ii cunoasteti stilul si mai ales expresiile.
Sunt convinsa ca nici ptr parintii care l-au auzit vorbind in numeroasele sedinte, nu vor fi probleme in a identifica stilul.
M-a socat atunci, ura pe care o avea fata de o femeie, directoarea scolii, expresiile urate pe care le folosea cand se adresa acesteia. Nu m-am bagat in razboiul lor. Am incercat pe cat posibil, sa nu fac comentarii, acolo unde facea el, sa nu se interpreteze.... Am fost socata de expresiile pe care le folosea atat Riegler cat si un alt coleg de-al lui, Horia Patrascu, pe blogul acestuia. Nu mi-a venit sa cred ca acele discutii sunt purtate de cadre didactice, care predau in scoala copilului meu. Ce invatau elevii de la acestia???

Imi vorbiti mie de patologic, de ura, venin, dar acceptati razboiul in care v-a bagat Riegler, acceptati sa auziti la fiecare sedinta si mai ales in particular criticile aduse la adresa unei singure persoane....Acolo doamna nu mai e vorba de patologic, de ura, de venin??? Pardon, acolo e vorba de "grija" pe care o poarta riegler copiilor. La dumneavoastra la locul de munca tot asa este? Va razboiti cu elevii, cu parintii, colegii, cu sefii, si ii tarati pe toti prin procese, plangeri penale???

Nu pot sa cred ca nici un parinte din clasa nu a observat cum se contrazice riegler singur.
-pe de o parte spune ca se intra pe orarul de iarna, ptr ca sa poata profesorii si elevii sa faca meditatii, meditatii pe care el nu le face(nici nu are cum, ptr ca el nu poate sa stea 2 ore, fara sa vorbeasca la telefon), se plange ca in pauza de 5 minute nu are timp sa se duca la WC, pe de alta parte e nemultumit ca nu s-a intrat pe programul de iarna, ca ajung copiii tarziu acasa.
- pe de o parte ne spunea, anul trecut, ca rezultatele la Bac, mai ales la engleza au fost dezastruoase, ca au fost note de 6,7, ca elevii lui au luat la istorie note foarte mari, fata de cele luate la engleza( el era cu mult peste nivelul profesorilor de engleza), pe de alta parte, acum, cand au fost numai note mari, a spus ca Bac-ul a fost fraudat de directoare.
- pe de o parte a spus, anul trecut, ca la intrarea in liceu, la noi au fost medii mici, ca la Sincai, au fost mult mai mari,(Sincai-9.39, Cosbuc-9.34) pe de alta parte, acum cand liceul a fost pe locul 3 pe Bucuresti,(cu 9.33), iar Sincai pe locul 6(cu 9.11) incepe sa isi aduca aminte ca se fumeaza in curtea scolii....si posteaza peste tot un filmulet cu un titlu demn de AGENTUL BOND 000...

http://www.youtube.com/watch?v=GmRr1Xmekxg
http://www.youtube.com/watch?v=Zah2mu2qhbo&feature=related



joi, 27 noiembrie 2008

PANOURI

Pe blogul pe care l-am gasit pe net, unde apare ca utilizator elena(si unde desigur ca nu mi-a fost acceptat comentariul), si prin alte locuri de pe net, am gasit urmatorul mesaj:

"Ideea nu era neaparat sa se cumpere televizoare, ci faptul ca pretul la care s-au cumparat panourile este ca cel al televizoarelor performante. Eu cred ca este o cheltuiala de tipul celei de la MIRA daca stiti unde tot asa s-au facut niste achizitii aberante pe banii contribuabililor. Ma refer la masinile Logan de 70.000 de Euro per bucata. In Franta cele mai scumpe masini de politie (si va asigur ca nu sunt Logan) au costat cu toate dotarile 33.000 E. Nu cred ca intr-un panou din lemn sau ce-o fi este atata tehnologie ca intr-o plasma sau un LCD. Dar daca vreti chiar si o plasma ar fi fost mai utila deoarece la orice ora (chiar si sport) se pot pune casete sau DVD-uri cu lucruri care sa-i ajute pe copii (exemplu imagini, documentare, exercitii). Totusi aici nu erau orice bani. Erau banii elevilor din care trebuiau cumparate materiale didactice. Cand este la mijloc banul public cred ca avem dreptul sa ne pronuntam. Multumesc pentru atentie."

"a deturnat 100.000.000 lei din aceste fonduri si a cumparat ... 4 panouri de rumegus, ce-i drept vopsite cu alb si cu 4 rotite." "vezi panourile de un sfert de miliard de lei pentru lipirea anunturilor din scoala"

O sa-i raspund lui RIEGLER sau Eugen sau anonimul sau cum s-o mai numi el, AICI.

1.eu, la scoala elementara, am invatat ca nu se compara mere cu pere d.p.d.v al pretului si "nu numai"...Deci nu pot sa compar panoul cu plasma. Pot sa o recomand, lui Corneliu Riegler, pe fosta invatatoare a fiului meu, care ii poate explica cum functioneaza acest principiu. De fapt cred ca si elevii lui, ii pot explica, tocmai am vazut ca au facut compararea radicalilor.

2. mai departe, la facultate am invatat ca un panou din lemn are o durata de amortizare mai mare decat o plasma, adica in timp ce panoul din lemn peste un an va valora aproape la fel, plasma va fi la juma de pret, deci din nou nu pot pune semnul egal intre ele.

3. banii nu erau ai elevilor erau ai scolii dati de minister, este o mica-mare diferenta.daca vrei sa fii mai exact poti spune ca din banii nostri ai parintilor contribuabili..., dar tu vrei sa te dirijezi in aparatorul elevilor asa ca....mai o minciunica aici, mai o alta pe dincolo.....

4. sunt convinsa ca ptr achizitionarea panourilor, exista un dosar care sa contina toate hartiile cerute de lege privind achizitiile publice. Corneliu Riegler stie toate acestea, tocmai de aceea compara mere cu pere., ptr ca daca ar compara mere cu mere, nu i-ar iesi nimic spectaculos...

5.dupa ce cumperi plasma, trebuie sa iei si dvd, deci alta cheltuiala, si casete pe care sa le pui elevilor in ora. Pai asa ma fac si eu profesor, vin, pun caseta si gata s-a terminat ora. Sau mai bine, tin copilul acasa, ii pun caseta pe plasma de acasa, si cer ministerului invatamantului sa-mi dea banii pe care ii dadea profesorilor pe care acum ii suplinesc eu de acasa....

Cum naiba sa pui plasma la ora de sport...adica sa nu mai faca sport, si sa se uita la plasma cum fac altii miscare???
Adica sa scoatem profesorii din scoli, sa aducem roboti, care sa puna casetele cu lectii. Cred ca a vazut prea mult filme SF, DOMNUL PROFESOR GRAD I( SAU II).

6. Nu conteaza ce se cumpara, important este ca ceea ce se cumpara sa fie in folosul copiilor. La acest liceu, elevii fac numeroase proiecte, care apoi sunt puse pe aceste panouri si vazute si de ceilalti elevi. Fiul meu a fost f. incantat cand si-a vazut proiectul afisat, si mai ales cand a putut sa compare cu ce facusera ceilalti. Stiu ca Riegler nu da 2 bani pe proiecte, dar eu dau, ptr ca am o nepoata la jurnalism, care imi povesteste cat de terorizata este de proiecte, de fapt de ideea de a le prezenta in fata colegilor, de ideea de a primi note de la colegi, de ideea de a nu fi lasata sa citeasca de pe foi etc.... lucruri pe care copilul meu le invata inca de pe acum...fiecare parinte cu interesul lui.

7. copiii nostri stau toata ziua in fata televizoarelor si calculatoarele, nu cred ca e cazul sa mai stea si la scoala. Cum vreti ca acesti copii sa puna mana si sa citeasca o carte, sa se uite in atlas,(cati dintre ei stiu sa se uite intr-un atlas, pe o harta?) daca profesori precum Corneliu Riegler promoveaza plasma si dvd la scoala....copiii nostri vor ajunge niste robotei care at cand li se intrerupe curentul, sau le pica netul se vor sinucide, ca nu vor stii ce sa faca.....

8. asa cum va spuneam si alta data, MATEMATICA este o mare problema pentru RIEGLER. Ma intrebam chiar cum o fi luat BACALAUREATUL, RIEGLER, (daca nici niste calcule elementare nu stie sa faca). Deci domnule RIEGLER, cu parere de rau va informez ca, la scoala aia fara plasma pe care eu am facut-o, am invatat ca un sfert de miliard nu este egal cu 100.000.000.
Daca Riegler se uita peste lectiile facute de fiica lui la scoala, invata ca la jumatate se imparte la 2, la un sfert se imparte la 4, s.a.m.d.

SE PARE CA E CINEVA CARE ISI DORESTE ATAT DE TARE SCAUNUL DE DIRECTOR INCAT CALCA TOTUL IN PICIOARE.

miercuri, 26 noiembrie 2008

CONTINUARE SCRISORICA

Nu am inteles de ce Corneliu Riegler a inceput sa protejeze, dintr-o data un anumit elev din clasa.
In sedinta din noiembrie, a precizat ca acesta a fost penultimul elev din clasa, a spus de asemenea ca are probleme de disciplina, avea 17 nominalizari de elev rau, ptr ca dintr-o data, dupa o luna, cand nr. nominalizarilor crescuse la 19, riegler sa spuna ca elevul este pe drumul cel bun, ca a facut progrese si ca totul este OK.
Ce se intamplase in acea perioada??? In afara faptului ca sotia lui Riegler nu mai raspundea la telefon, ca ulterior parintii aflasera ca acestia se despartisera, ca Riegler declara ca vorbeste zilnic cate o ora la telefon cu mama lui Braduceanu, nimic senzational...

riegler a spus:

" Desele mentiuni legate de elevul Braduceanu Florin despre care imi spuneti "ca il protejez", ca "nu a intrat cinstit la liceu" sunt si nerelevante si neadevarate. 1) Braduceanu Florin nu a fost implicat in nici o actiune din cele care il privesc pe fiul dvs. (nu s-a imbrancit si nu a participat la concursul de carting, respectiv cinema) 2) Nu se poate crea o relatie de cauzalitate intre comportamentul lui Braduceanu si a fiului dvs. 3) Afirmatiile legate de legalitatea examenului nu imi sunt imputabile mie - presupunand ca le puteti dovedi. Ca sa completez, imi repreosati mie legalitatea unui examen organizat de directiune (in care vad ca aveti incredere...)"

Asa cum ii este obiceiul, dirigintele Riegler distorsioneaza adevarul, si rastalmaceste cuvintele dupa cum are el interesul...

Mama lui braduceanu a venit la mine in timpul examenului si mi-a facut confidente, desi eu o vazusem ptr prima oara atunci. Cat a durat exemenul s-a laudat pe la fiecare parinte cat de bine pregatit este copilul ei, ......cum a facut meditatii la mate, romana, engleza....cum a lucrat cu el toate tipurile de probleme de mate....cum a facut toate scrisoriile din Splash ....cum......Auzind-o cum vorbea, stateam si ma gandeam ce naiba caut eu aici cu copilul meu, care nu facuse meditatii la nimic, care nu lucrase dupa Splash, care.....In timp ce-mi asteptam copilul, privirea mi-a cazut pe papucii din plastic ai mamicii, pe pantalonii cu talie joasa din panza si pe bluza mulata care ii evidentia talia. Ma gandeam cate efortuir faceam eu sa-mi gasesc pantaloni cu talie inalta( trecusem putin peste 60 de kg, si ma jenam sa apar cu sunculitele pe afara). Simtindu-mi privirea critica, doamna s-a gandit sa ma umileasca putin si in timp ce se agita sa-si bage fiul la examen, mi-a soptit ca el intra la alta comisie....Parca eram in Caragiale

"Problema Braduceanu Tin sa subliniez ca eu nu v-am reprosat dvs., legalitatea examenului. Am tinut sa va informez despre modul in care a procedat mama lui Braduceanu atunci cand copilul ei a dat un examen. Ea este cea care la examen a tinut sa-mi precizeze ca fiul ei nu intra la comisia la care a fost repartizat ci la alta. Faptul ca acest copil este constient de puterile supranaturale ale mamei lui determina si comportamentul acestuia. El a aflat inca de mic cat de important este sa stii cum sa te strecori prin viata, si asta face si in continuare(stiti de la Mihai cum a obtinut Braduceanu, la mate, singurul 10 din viata lui)

Protectia lui Braduceanu

Vreau doar sa va reamintesc ca anul trecut la primul test de la istorie le-ati trimis copiilor notele pe mess. Bradu avea 6. La sfarsitul primului semestru i-a iesit media 10. Oare cum? Atunci cand un copil vorbeste in ora de istorie sau la informatica este imediat penalizat si trimis afara. Lui Bradu i se da doar un avertisment.Lista poate continua. Precum in fabula Corbul si Vulpea, doamna Braduceanu face tot posibilul ptr a-si proteja copilul."

marți, 14 octombrie 2008

PRECIZARI

In urma numeroaselor mesaje pe care le-am primit(12 intr-o singura zi), am dedus ca nu am reusit sa explic care e problema.
Vreau sa stiu care e motivul ptr care Barbu Mihai a primit nota 9 la purtare.
Daca motivul este nr de biletele anonime, Mihai a avut 6, 8 si respectiv 3 biletele. Alti elevi din clasa au avut dublu decat el(10, 12, 15, 17, 19), si au avut 10 la purtare. Deci rezulta ca nu acesta a fost motivul;
Daca motivul a fost accidentul lui Mihai, in urma caruia a ramas fara dintele din fata, si alti elevi din clasa au fost implicati in diverse accidente:
- in cl V un elev i-a dat un pumn in gura, unui coleg de la clasa paralela si i-a spart buza.
- in cl. VI un elev in timp ce se legana pe scaun, a cazut, s-a lovit de calorifer, si si-a spart capul.
- in vl. VI, asa cum rezulta si din mailurile trimise dirigintelui, numerosi elevi au cazut datorita piedicilor puse de colegii lor. Deci si cei care au pus piedica, si cei care au cazut ar fi trebuit sa aiba nota scazuta la purtare.

Dirigintele Riegler a spus ca in clasa se injura, se scuipa se fumeaza. A declarat ca Mihai nu se incadreaza in nici una din aceste categorii. Cei care s-au incadrat in aceste categorii au primit 10 la purtare. Deci sa inteleg ca Mihai trebuie sa se reprofileze si sa se apuce de scuipat, injurat, fumat prin WC, ascultat manelele, si deranjat orele, ptr a primi 10 la purtare???
Pe la comentarii cineva spune ca Mihai juca lapte gros, wrestling. Aceste sporturi necesita cel putin 2 participanti, respectiv 4(in cazul laptelui gros). De ce ceilalti participanti au primit 10 la purtare??? Si cum pot face copiii atata sport intr-o pauza de 5 minute???

Unde e corectitudinea dirigintelui Riegler???
Care sunt criteriile in baza caruia dirigintele Riegler hotaraste scaderea notei la purtare??
Daca le va preciza, vom constata ca sunt elevi care se incadreaza in aceste criterii si totusi au primit 10 la purtare? Deci pentru unii muma, ptr altii ciuma.

Eu ca parinte imi fac datoria si platesc impozite pentru a exista profesori care sa-mi invete si sa-i arate copilului meu acolo unde a gresit. Nu platesc impozite ptr ca Riegler sa ia parintii si elevii la mistocareli de cel mai prost gust("Barbule, eu nu sunt chelner ca tu sa comanzi o bautura si eu sa vin sa ti-o aduc!!!"), sa arunce cu rahat in noi ca sa arate cat de destept este el.

Nu ma intereseaza nota la purtare a lui Mihai. Ma intriga faptul ca in timp ce lui i-a dat 9, altii criticati inca din clasa a V, au primit 10. Ce au inteles elevii din clasa? Ca pot sa faca tot ceea ce fac si ceilalti colegi care au 10, dar au comportamente deviante???

M-a intrigat modul in care dirigintele Riegler a dat notele la purtare. La sf sem I, o parte dintre elevi nu au avut notele trecute la purtare pe motiv ca dirigintele "se mai gandeste", caruia ii da 10 si caruia ii da 9. Cum adica se mai gandeste?? Dupa o saptamana de gandire, unii au primit 10, altii 9, note trecute cu creionul rosu. Dupa alte saptamani de gandire, unora a reusit sa le modifice 9 in 10, altora, ai caror parinti nu au facut pelerinaje pe la scoala, le-a lasat 9.
Cum ar fi ca toti profesorii sa nu le incheie elevilor mediile la sf sem I, si sa le spuna ca se mai gandesc ce medii vor trece in catalog?
De unde initial dirigintele Riegler era, "slutul si uratul, grosul s-artagosul", dupa ce a reusit sa dea 10 la purtare unor elevi, a devenit "nalt la stat, mare la sfat si viteaz cum n-a mai stat". Si uite asa precum pomeniile electorale la care asistam in ultima vreme si dirigintele Riegler se orienteaza si mai arunca si el cate un 10, la purtare si istorie, pentru a-si castiga o parte din electorat. Pentru ceilalti, propune degustarea sucurilor, in timpul sedintelor, ptr ca acestia ametiti de euforia unui suc, sa voteze si sa asculte cumintei in banci toate elucubratiile dirigintelui.

vineri, 26 septembrie 2008

Parinti si copii umiliti

In clasa a V a, doi parinti, si copiii acestora au fost tinta atacurilor dirigintelui pe motiv ca elevii au intrat ilegal in scoala.
Logica dirigintelui era simpla. La clasa paralela erau 28 de elevi, la clasa lui erau 30 de elevi, deci 2 elevi erau intrusi( copiii concurase pe 60 de locuri, fusesera admisi 60 din care unii se retrasesera).
Intrucat cei doi elevi aveau media generala in jur de 9.00( mult prea mica pentru ambitiile lui Riegler), acesta i-a amenintat si le-a spus ca el ca diriginte are dreptul sa ceara mutarea elevilor la alta scoala intrucat acestia ii strica media clasei.
Unuia dintre parinti i-a spus ca fiul lui nu face fata cerintelor liceului si ca ar trebui sa invete la un colegiu tehnic, de unde poate sa iasa cu o meserie.
Riegler a facut tot posibilul sa il convinga pe parinte sa-si mute copilul la alta scoala:
- ii dadea telefoane dimineata ca sa-i comunice cate o mica prostioara de-a copilului,
- nu i-a trecut nota la purtare, aferenta sem I, in carnet decat abia pe la mijlocul sem II, dupa ce parintele a facut nenumarate drumuri la scoala pentru a se milogi de diriginte sa-i treaca nota la purtare in carnet;
-alaturi de inca un elev fost unul dintre cei care nu a primit diploma la sf. de an pe motiv ca nu mai sunt.
Dirigintele i-a expicat parintelui ca media generala a copilului(9.20) este de fapt formata din notele de 10 pe care acesta le are la materiile din dreapta catalogului (religie, sport, muzica, desen, tehno) si ca acestea nu reflecta nivelul real al copilului. Parintele i-a explicat ca si pentru aceste materii copilul a trebuit sa invete, psalmul, notele, sa picteze la greu( in sem I si eu am invatat cu copilul meu la desen: linia, punctul, dreapta, s.a), la sport am facut in casa podul, lumanarea, rostogolire, la tehno s-au facut machete.
Saracul parinte, cata umilinta a trebuit sa indure de la acest individ. Intr-un final nemaistiind ce sa faca, disperat parintele s-a dus la un psiholog si l-a intrebat cum ar trebui sa procedeze ptr ca fiul lui sa aiba rezultate mai bune la scoala. Cand a auzit ca baiatul avea media 9.20, psihologul i-a recomandat sa-l lase in pace si sa nu-l mai streseze atata.

Celalalt parinte, dupa nenumarate discutii avute cu dirigintele, a apelat la meditatii, asa ca atunci cand Riegler ii comunica notele mici de la anumite materii, parintele ii spunea ca el a facut tot ce depinde de el si i-a pus chiar si meditator, ca sa fie Riegler multumit.

In sedinte, cei doi parinti nu ziceau nimic, si cu capul plecat ascultau toate aberatiile dirigintelui.

In clasa a VI, Riegler a continuat campania hartuielilor. I-a mai lasat pe cei din clasa a Va si si-a ales noi victime.
Doi dintre parintii hartuiti si-au mutat copiii la cealalta clasa. Nici cel mai istet elev din clasa nu a scapt de hartuiala lui Riegler. Acesta a fost jignit si umilit alaturi de ceilalti colegi, numit de catre dirigintele Riegler “instalatorul clasei”.

joi, 25 septembrie 2008

Investitii

Daca tot a adus vorba Riegler de investitii, si de deturnare de fonduri, sa vedeti cum foloseste Riegler banii clasei discretionar si cum deturneaza el fondurile( e adevarat ca la un nivel mai mic, ca de la 30 de parinti cat poti sa strangi?).

Iata ultimele ispravi ale dirigintelui Riegler:

In clasa a Va ne-a propus sa cumparam:

- dulapuri; Constiinciosi parintii au dat chiar din prima sedinta bani pentru fondul scolii, fondul clasei si dulapuri.

-dupa o luna, ne-a chemat la o sedinta si ne-a aratat o usa de metal pe care a cumparat-o (pe motiv ca cea veche nu se inchidea). Usa a fost cumparata fara a se consulta cu parintii. Fiind o usa care iesea din dimensiunile clasice, aceasta a costat dublu decat una obisnuita. Am dat bani si ptr usa.

-ulterior ne-a arata si un ceas de perete pe care l-a achizitionat personal din banii clasei, fara a se consulta cu parintii.

El avea voie sa dispuna dupa bunul plac de banii parintilor in schimb noi nu aveam voie sa stabilim ce sa facem cu banii. De ziua uneia dintre profesoare am cumparat un buchet de flori din partea clasei. Riegler a facut un intreg circ, subliniind ca trebuia sa-l consultam inainte pe el si ca el e cel care hotaraste cum se folosesc banii parintilor. Ne-a certat de parca aveam 3 ani.

- in timpul sem II, le spunea elevilor ca vrea sa cumparam televizor si DVD. La ultima sedinta cu parintii mai vroia si aer conditionat.

In clasa a VI:

-a vrut flip-chart, a si adus unul in clasa, a efectuat o proba, ptr a vedea cat de util e ptr orele de istorie, cand se face recapitulare(care istorie? care recapitulare? ca oricum a predat juma de caiet mic de 48 de file in 2 ani). Parintii au respins propunerea.

-la sf clasei a VI, a vrut un atlas la 2 elevi, fiecare elev cotizand cu cate 300.000 lei. Ulterior parintilor li s-a mai cerut inca 200.000 lei.Cum se vor imparti atlasele la sfarsitul clasei, nu stiu. El nu a fost in stare sa le aduca elevilor la ora o harta trasa la xerox cu statele nou formate si vrea atlase ca sa faca ce cu ele, ca oricum preda aiurea.


Deturnarea fondurilor

Initial, parintii de la clasa paralela, au refuzat sa dea bani ptr usa cumparata de Riegler, pe motiv ca nu fusesera si ei consultati; dupa ce Riegler i-a amenintat, spunandu-le ca de la anul vor face istoria cu el, acestia i-au dat banii.

Excursie la Moeciu. La prof de tehno a costat 1.200.000 lei, la Riegler 1.500.000 lei. Dirigintele a spus ca va depune la fondul clasei diferenta ramasa.

Dupa un an si jumatate, dirigintele Riegler nu depusese la fondul clasei nici banii de pe usa nici cei din excursie.

Calcul matematic. Aplicam regula de trei simple.
Daca dirigintele a deturnat( cred ca in acest caz delapidare ar fi cuvantul potrivit) de la 30 de elevi suma de 9.000.000 lei(am considerat jumatate ptr usa, jumatate ptr Moeciu), cat ar fi deturnat dirigintele, ca director, de la 1000 de elevi( cam atatia sunt in liceu)? Raspuns: 300.000.000 lei.
Pentru un calcul exact voi cere de la comitetul de parinti o situatie a modului cum au fost folositi banii clasei, pana la data plecarii mele.

Hotul striga "Hotul".

miercuri, 17 septembrie 2008

CONCRET

Dirigintele a spus ca un elev are 8 biletele de copil rau. Parintele l-a intrebat ce anume face CONCRET copilul de este considerat copil rau. Dirigintele a spus ca deranjeaza orele.
Parintele a venit la scoala si:
- a vorbit cu profesoara de romana si de geografie, care au spus ca elevul nu deranjeaza orele; Corneliu Riegler a replicat ca S-A VORBIT DOAR CU 2% DIN PROFESORII DE LA CLASA.
- a vorbit si cu profesorii de fizica, engleza, germana, biologie, care de asemenea au spus ca nu au probleme de disciplina cu copilul. Corneliu Riegler a spus ca PROFESORII NU VOR SA RECUNOSCA CA AU PROBLEME DE DISCIPLINA LA ORE.

Asa considera dirigintele Riegler sa se poarte cu parintii, sa-i puna pe drumuri, sa-i hartuiasca. Parintele nu e singurul parinte care a batatorit drumul spre scoala fara a avea un motiv temeinic. Ca orice copil si elevul respectiv, poate a mai chicotit si el in timpul orelor, dar in nici un caz nu a fost in situatia sa aiba un comportament deviant care sa necesite prezenta parintelui la scoala pentru a discuta cu toti profesorii pe care ii are.
Tipic pentru Corneliu Riegler este sa denatureze adevarul.

joi, 21 august 2008

BILETELE ANONIME 2

Sa va spun cum functioneaza metoda biletelelor anonime:

Desfasurarea actiunii:
LA ORELE DE DIRIGENTIE
- elevii erau pusi sa scrie pe biletele anonime numele colegilor lor care erau buni si a celor care erau rai;
- un elev era trecut la tabla si facea un tabel in care trecea numele elevilor buni si pe cei rai, si nr. de voturi obtinute de la colegii lor. Se facea astfel un clasament, pe baza voturilor obtinute, care este cel mai rau elev din clasa:
- elevii care erau considerati rai de colegii lor erau amenintati de diriginte cu scaderea notei la purtare.

LA SEDINTELE CU PARINTII
- Dirigintele comunica numele elevilor rai din clasa, numarul de voturi obtinute de la colegi, si ameninta cu scaderea notei la purtare.
Nu se stia ce anume facusera concret elevii respectivi de ce erau considerati rai de catre colegii lor. Pe diriginte nu-l interesa sa stie aceste amanunte. Important pentru el era sa iasa la numar.

Un parintele i-a spus Dirigintelui ca atata timp cat copiii nu stiu unde au gresit si cu ce au gresit, ei nu se vor putea indrepta niciodata.
In sedinta din ianuarie, dirigintelui i s-au cerut lamuriri cu privire la folosirea acestei metode, si i s-a comunicat ulterior si in scris parerea parintelui cu privire la folosirea acestei metode pe copiii nostri.

La o noua tura de biletele anonime, un elev i-a propus dirigintelui ca pe biletele sa apara si numele celui care face nominalizarea precum si motivul ptr care unii sunt considerati rai si alti buni.
Dirigintele a refuzat propunerea(numai el are dreptul sa faca propuneri), spunand ca oricum nu are importanta.

DIRIGINTELE lucreaza cu individualitati psihice umane, aflate in prim proces de formare, de unde deriva necesitatea unei maxime responsabilitati in ceea ce priveste comportamentul si interventiile sale educative. Consider ca punerea unui etichete pe un copil, care inca nu este format mental si fizic este un lucru foarte grav si se incadreaza in asa numita “pedagogie otravita”

Un elev a fost impins de la spate si si-a rupt un dinte si l-a fisurat pe al doilea. Nici unul dintre elevii implicat in accident nu si-a recunoscut vina. Nici unul nu si- a cerut scuze pentru fapta savarsita.Nici parintii lor nu au considerat necesar sa-si ceara scuze pentru fapta copiilor, nu au considerat necesar sa contribuie la plata tratamentului la care a fost supus copilul.


La sedinta din ianuarie unul dintre parinti a ridicat problema responsabilizarii parintilor elevilor implicati in accident prin asigurarea platii tratamentului stomatologic pentru fiul meu.
Dirigintele Riegler, a ignorant aceasta propunere( numai el are dreptul sa vorbeasca in sedinte si sa faca propuneri).

Metoda biletelelor anonime a dat roade. Peste ani acesti elevi vor accidenta copii pe trecerea de pietoni(indiferent de rezultatele pe care le vor avea la invatatura vor primi masina la 18 ani, ca asa da bine) , vor fugi de la locul accidentului si se vor ascunde pentru ca au invatat de la dirigintele Riegler, sa nu-si asume responsabilitatea pentru faptele savarsite.In cazul in care vor fi descopertiti vor plati cheltuielile de spitalizare numai in urma intentarii unui proces, pentru ca asa au invatat de la dirigintele Riegler.

marți, 19 august 2008

Diplome de sfarsit de an

Sa va spun cum da dirigintele Corneliu Riegler diplomele de la sfarsitul anului in functie de servilismul, slugarnicia, obedienta parintilor.


Un elev a obtinut media generala 9.60, dar nu a primit diploma, doar premiu fara diploma, dirigintele Riegler Corneliu motivand ca nu are suficiente. In schimb a avut diplome pentru elevii cu medii sub 9.60, a.i. un elev, care a terminat cu media 9.25 a primit diploma.

Pentru a multumi anumite mamici, Riegler pozitioneaza pe acelasi loc, elevi cu medii diferite. A fost singurul diriginte din liceu care nu a spus la festivitatea de premiere mediile elevilor.

Si va mai spun cum foloseste Riegler nota la purtare drept arma impotriva parintilor neascultatori. Cei care nu fac temenele in fata lui, cei care au curajul sa spuna NU si sa vada lucrurile altfel decat MARELE RIEGLER sunt taxati, nota la purtare trecand in contul copiilor.

Elevii parintilor care au indraznit sa-i reclame modul fraudulos in care Riegler acorda premiile de la sfarsitul anului, au fost eliminati de la premiu, primind nota 9 la purtare.

Doi parinti au avut curajul sa-i demonstreze lui Corneliu Riegler in sedinta, inutilitatea flipchartului, propus de acesta ca achizitie pentru parinti.Copiii acestora au primit nota 9 la purtare pentru ca asa a vrut Riegler cel caruia nici Ministrul Ministrilor nu are dreptul sa vina in clasa lui si sa-i spuna ce sa faca!!!!!


Elevii care injura, scuipa, se bat, asculta manele in pauza si in ore, vin cu “Balada”- o insiruire de injuraturi ordinare, transforma orele in circ, vin indecent imbracati, au primit nota 10 la purtare. Incet, incet, sub privirea protectoare a lui Riegler, clasa este dominata de 2-3 elevi, care reusesc sa impuna manelismul, vulgarismul, mitocania, golania, dar ai caror parinti sunt ascultatori fata de diriginte: “Asa e d-l diriginte”, “cum spuneti dvs d-le diriginte”, “aveti perfecta dreptate d-le diriginte”, “dvs., stiti cel mai bine”, “o sa iau masuri si o sa-l snopesc din bataie”(se pare ca aceasta este expresia preferata a lui Riegler at. cand aduce la cunostinta parintilor cate o boacana de-a copilului).