joi, 27 august 2009

NERVOZITATE

Problemele morale sunt principalele probleme ale profesorului Riegler Corneliu.

In urma cercetarii intreprinse, profesorul Riegler Corneliu a devenit extrem de nervos.
Era nervos nu pentru ca era acuzat pe nedrept ci ptr ca ACUZATIILE ERAU ADEVARATE!!
NERVOZITATEA era din cauza unui sentiment neplacut de a fi descoperit.

El stie ca daca indoiala exista ea poate sa creasca. Poate in asa masura incat sa-i strice intregul sistem moral. Cariera de "CEL MAI CORECT PROFESOR, DIRIGINTE" ii era amenintata.

Pentru ca riscul era prea mare, si ptr ca e destul de "CURAJOS" sa ia masuri de prevenire, a inceput o campanie de denigrare sub anonimat, sau, cum bine au observat elevii, IN TRAVESTI .

Ultima postare de pe blogul lui si de pe CANCAN, este de-a dreptul revoltatoare.
Se pare ca acest individ nu are ceva personal cu d-na director, ci cu LICEUL care este LICEU BILINGV-ENGLEZ.

Eu am postat pe aici pe undeva, ca imi faceam griji cu privire la copiutele pe care acest individ, ar putea sa le puna in banca copilului, la teza unica.
I-am dat indicatii foarte clare copilului: verifici banca, nu te uiti in timpul tezei nici in dreapta nici in stanga, nu dai rigla, creion, nu raspunzi la pis, pis etc.

Iar acum, vad cum acest individ, afirma ca in liceu sunt droguri si mai vine si cu o poza contrafacuta ptr veridicitate.

SA-TI FIE RUSINE, STIMABILE!!!

haideti sa facem si noi o poza cu domnu, in timp ce mangaie o eleva. Eu pun poza cu domnu
(fata, profil), la bataie, iar voi o prelucrati pe calculator...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu