duminică, 9 august 2009

EXCURSIE MOECIU

de pe bloguri adunate;

iata cum s-a desfasurat excursia de anul trecut de la MOECIU, excursie la care a participat si riegler cu familia(sotia+fiica):

"Intr-o frumoasa zi de sambata ne-am intalnit la 7 in fata scolii toti elevi din clasa a 6-a A si B. Urma sa plecam intr-o excursie de 2 zile la Moeciu de Sus. La 7:30 ne-am urcat in autocar. A urmat o calatorie lunga de 7 ore cu multe opriri bine inteles. Ne-am oprit chiar si am vizitat castelul Bran. La 14:30 am ajuns si ne-am cazat. Camerele au fost spatioare si unele aveau chiar si balcom. La ora 19:00 am servit cina si,ca deobicei, in excursiile cu doamna Donisam, am organizat un concurs de dans. La ora 21:00 s-a terminat concursul si am mers toti in camerele noastre. La ora 22:00 am mers toti in camera mare de la etajult 3 si am spus povesti de groaza. De la ora 23:00 la 24:00 ne-am uitat la wrestling,dar in camera 7 de la etajul 2 pentru ca nu mai vroiam sa ascultam povesti de groaza. De la ora 24:00 am vrut sa ne uitam la un film de comedie pe National TV,dar in camera 7,unde stateam eu, Mihai si Ovidiu, nu se prindea acest post.Am plecat toti in camera 4 de la etajul 2 unde statea Tiberiu si Florin...dar la etajul 2 statea si domnul diriginte.Noi am facut prea multa galagie, deoarece am ras, pentru ca era un film de comedie si l-am sculat din somn pe domnul diriginte.
Domnul diriginte ne-a trimis pe fiecare in camera lui si a inceput sa patruleze toate holurile. Eu ,Ovidiu si Mihai inca ne mai tineam de glume.La un moment dat lui Ovidiu i s-a facut sete, si, pentru ca eram cel mai aproape de sticla lui ,m-am ridicat si i-am dat-o.In acel moment tocmai intrase domnul diriginte pe usa si m-a prins.M-a luat cu el si a zis ca voi dormi cu el.M-a lasat inr-o camera cu un pat si a zis, inchizand usa, ca are o camera pentru fiecare dintre noi.Am stat cu ochii deschisi gandindu-ma daca voi mai apuca sa ii vad pe colegii mei pana dimineata.Dupa 20 de minute a intrat dirigintele pe usa si m-a dus inapoi in camera mea.Cand am intrat tocmai mi-a sunat telefonul.Era un mesaj de la Roxana,nu am apucat sa il citesc pentru ca l-a citit dirigintele primul.Apoi a iesit din camera si s-a dus in camera Roxanei.Dupa ce a plecat dirigintele din camera noastra m-am uitat pe mesaj,scria asa:”Ce dracu faceti mai?V-ati culcat?cred ca iese nasoal cu dirigul…”Apoi m-am culcat gandindu-ma ce va pati saraca Roxana cand va ajunge dirigintele la ea.
Dupa aceea, se auzea vocea dirigintelui certandu-l pe Braduceanu.Imediat ce s-a facut liniste s-au auzit trei bubuituri puternice.Eu si Mihai am inceput sa radem glumind ca dirigintele il da pe Braduceanu cu capu de perete pentru ca nu s-a culcat
Nu stim la ce ora s-a culcat dirigintele,pentru ca noi am adormit la 2:00 si el inca mai era pe hol. A doua zi am servit micul dejun si am plecat spre casa. Am ajuns pe la ora 11.
A fost cea mai tare excursie si sper sa mai fie alte excursii la fel.
Data viitoare spre sa nu mai vina dirigintele in excursie."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu