joi, 24 iunie 2010

VINOVATI- PARINTII

Despre Riegler, Xoxo a spus ca : "....A urmat niste studii,a realizat in viata mult mai multe decat puteti realiza dvs...

Draga Xoxo, daca ai fi mamica ai stii ca cea mai importanta realizare a unui om, in special a unei femei, este copilul pe care il are. MIE DUMNEZEU MI-A DAT UN COPIL MINUNAT (de fapt asta va deranjeaza pe voi, frustratii...)
Eu una m-am cam saturat sa va tot luati de copilul meu, in conditiile in care numai daca te uiti la fiica lui Riegler VEZI DIN PRIVIRILE EI CEEA CE E DE VAZUT...ADICA ARE ACEEASI PRIVIRE PE CARE O AVEA SI RIEGLER VINERI, IN ULTIMA ZI DE SCOALA.... PARINTII, CARE AU FOST ATUNCI, STIU DESPRE CE VORBESC...

In urma cu o luna, cel mai bun prieten al fiului meu, de la baschet, a murit. Asa ca draga Xoxo, mare grija cum vorbesti despre copilul meu, ca eu inca mai am imaginea... unui cosciug in care era un copil, o minge de baschet si o scrisoare lasata de fiul meu cu destinatia- RAI... a unui tata mangaind incontinuu mana copilului mort... a unei mame strangandu-mi in brate copilul si soptindu-i: Sa nu-l uiti niciodata!.... sa nu-l uiti niciodata!... a unei poze cu fiul meu alaturi de prietenul lui, fericiti.

Si inca mai am in fata ochilor imaginea de luni, 14 iunie, cand peste 300 de elevi, erau in curtea liceului pentru a da examen la istorie, ptr ca Riegler, a refuzat sa le incheie mediile pe sem.II.


Da, intradevar, Riegler a realizat in viata mai multe decat am realizat eu, si decat a realizat vreun alt profesor: A REUSIT SA-SI BATA JOC DE 400 DE COPII SI DE PARINTII ACESTORA.

Vinovati ptr tot ce s-a intamplat sunt PARINTII, de la clasa lui Riegler, care l-au preamarit si preaslavit timp de 4 ani, Ministerul Invatamantului care s-a multumit doar sa constate ca " exista un conflict intre parinte,copil, pe de o parte si profesorul Riegler, pe de alta parte."

din cugetarile lui Xoxo:
" dar nu aveti o viata de trait..un copil de crescut?"

Tocmai ptr ca am un copil de crescut, si ptr ca viata mea=copilul meu, nu i-am permis lui Riegler sa-mi foloseasca copilul in razboiul pe care il poarta, nu i-am permis lui Riegler sa-mi indoctrineze copilul, sa-l manipuleze, sa-l faca arma lui de razboi.NU i-am permis lui Riegler sa-mi drogheze copilul cu ideile lui.

Diferenta dintre sanatate si invatamant este ca in sanatate rezultatele se vad pe loc: copilul iti moare dupa 2 saptamani de la internare. In invatamant rezultatele se vad in timp, si daca te uiti pe inregistrarea de la banchet, poti sa vezi, draga Xoxo, cum arata dupa 4 ani, elevii "drogati" de Riegler.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu