vineri, 14 mai 2010

Din nou despre respect- ptr xoxo

XOXO a spus ca: "Acest om inainte de toate este profesor....Acum,pentru ca este profesor,consider ca trebuie tratat cu tot respectul din lume."

Draga xoxo, eu consider ca orice om din lume trebuie tratat cu tot respectul din lume: si profesorul... si gunoierul...si copilul... femeia... barbatul... si romanul...tiganul... evreul...

Pe de alta parte, cred ca esti respectat atat timp cat si tu ii respecti pe cei din jur.

Profesorul Riegler este cel care nu-i respecta pe cei din jurul sau:elevi, parinti,colegi, familie.
Corneliu Riegler este cel care considera ca va fi respectat ptr nota data elevilor, ptr zambetul(fals), ptr "grija" fatarnica pe care o poarta elevilor si parintilor.



In urma cu 2 ani, am vazut comentariile de pe blogul lui Patrascu, in care acesta si Riegler faceau misto de liceu, de d-na director, de profesori, de elevii liceului.
Atunci am fost revoltata, acum, dupa declaratiile de la parchet ale lui Riegler, sunt dezgustata, ptr ca am inteles motivele REALE.
De fapt, toata mascarada asta a lui Riegler se invarte in jurul BANILOR si a FUNCTIILOR. Atunci cand afirma ca se gandeste la "binele copiilor nostri", el se gandeste la BANI SI PUTERE.


Din pacate, el nu face nimic, dar absolut NIMIC, pentru binele tuturor celor din jurul sau. El ii selecteaza pe cei carora le face bine. Mai stiu eu pe unu care facea selectie


Eu am adus argumente pentru toate afirmatiile pe care le-am facut. Te rog si pe tine, XOXO, sa imi spui de ce crezi ca profesorul Riegler trebuie respectat mai mult decat un alt profesor?. Cu ce crezi ca este el superior, prin realizarile pe care le-a facut, fata de ceilalti profesori, fata de directoarea liceului pe care o huleste peste tot??

In 4 ani de zile am reusit sa-mi fac o parere despre profesorii din acest liceu.
SI ptr ca se apropie sfarsitul gimnaziului, vreau sa-ti spun ca INTR-ADEVAR, in acest liceu sunt profesori care merita tot respectul din lume.
Din pacate, printre ei nu se numara si domnul profesor Riegler Corneliu. Nu te supara xoxo, dar daca il ai profesor sau daca esti mamica stii foarte bine ca nu e ora de curs, sau sedinta cu parintii in care acesta sa nu o barfeasca pe d-na director.

Miercuri, daca ai fost la sedinta de la liceu, ai vazut diferenta dintre cei doi.

4 comentarii:

  1. de ce inspectoratul scolar tolereaza acest jeg?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit mai multe posturi de pe blog si- de unde pana unde e barbu premiant?:)))) cand a fost mihai premiant? de unde pana unde "de nota 10 la engleza"?
    ma rog, toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar nu inteleg cum de mai aveti TUPEUL, sa mai scrieti pe acest blog.
    Acum nu mai spuneti cat de minunat e Riegler, ati trecut sa atacati un copil.Adica procedati exact cum a procedat Riegler: va razbunati pe copii.

    PS1: unde s-a discutat pe acest blog de nota 10 la engleza???
    PS2: Barbu a obtinut premiul III la olimpiada de engleza pe capitala. Copilul tau ce premiu a obtinut? Ca din cate stiu nu v-a lasat Riegler sa mergeti...Oare de ce???

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Barbu, vedeti ca am aflat ca se pregateste un proces impotriva dvs. pentru despagubiri

    RăspundețiȘtergere