miercuri, 21 octombrie 2009

DACA TU POTI SI IO POT!!!(2)

Nu ma intereseaza cat a costat excursia lui Riegler.
Ma enerveaza insa la culme acest individ, care minte cu nerusinare pe blogul in travesti, care improasca cu noroi orice persoana care indrazneste sa aiba o alta opinie decat a lui.
Eu nu inteleg cum poate aceasta persoana sa-si priveasca in ochi colegii dupa cate mizerii scrie pe net despre ele.

Am primit un comentariu foarte elaborat din care aflam cum se calculeaza pretul la o excursie:

"1 zi = 50 - 100 RON 2 zile = 150 - 250 RON 3 zile = 270 - 370 RON(Sau chiar mai mult) - daca va uitati atenta pe http://www.turism-tineret.ro/oferte.php?cat1=3-zile (un site oarecare cu excursii de 3 zile) o sa vedeti ca toate sunt peste 300 de RON. Cam astea sunt preturile *din Romania* In cazul asta, excursia a fost de trei zile => pretul nu e ceva nou.."

Si uite asa, mi-am amintit ca in clasa a V a, domnu' a afirmat ca un profesor a gresit calculele cand a facut pretul la tabara din ANGLIA.... ca stie si el cat costa....... ca a fost si el in anii trecuti...

Daca ii place sa faca calcule, haideti sa facem calcule. Eu ador calculele...

1.De pe site-ul, pe care l-am primit, am gasit:
EXCURSIE DE 3 ZILE: "RUTA: Bucuresti - Campina - Sinaia - Predeal - - Poiana Brasov - Brasov - Fagaras - Sibiu - Calimanesti - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti- la pretul de 298 RON. La un grup minim de 20 de persoane, organizatorul beneficiaza de un comision de 5%."

2.Iata ce reduceri de grup face SNCFR-ul care este societate de stat:
Pentru grupurile de minim 20 de copii – inclusiv personalul didactic însotitor, organizate prin inspectoratele scolare se acorda o reducere de 50% a tarifului la tren de persoane si a suplimentului de tren accelerat, rapid, la clasa a II-a.

Pentru grupurile de turisti organizate prin oficiile de turism ale tineretului se acorda o reducere de 25% a tarifului la tren de persoane clasa I si a II-a.

3. M-am uitat si eu "atenta pe un site oarecare" http://www.terra-nova.ro/eleviin/trei-zile.html, "cu excursii de 3 zile", si am vazut ca excursiile sunt la 150 RON. "Cam astea sunt preturile *din Romania*"

COMPARATI CELE 2 EXCURSII SI CELE DOUA PRETURI.

Asa se face ca o excursie care nu trebuia sa coste mai mult de 4-5 milioane a fost achitionata cu peste 10.000.000 lei. Diferenta de pret o gasiti AICI

4. Deci, dragul meu, in cazul in care agentia ti-a vandut excursia respectiva la 350 de RON, imi pare sincer rau dar AI LUAT TEAPA MARE, MARE DE TOT. Iar TEAPA pe care ai luat-o, ai luat-o pe banii elevilor, asa ca nu doare deloc.

Daca ar fi fost banii sai, Corneliu Riegler nu ar fi fost asa de darnic.

Nu este frumos ceea ce am facut eu aici. Sincer, imi este chiar rusine , dar m-am saturat de mojiciile domnului.


Aceasta postare a aparut intrucat Corneliu Riegler a comparat un panou de lemn(cu o anumita dimensiune, cu suport fixare pamant, roti, etc) cu unul de panza(de dimensiuni mai mici, fara suport de fixare pe pamant etc).

Daca el poate sa compare un panou cu altul si eu pot sa compar o excursie cu alta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu