vineri, 30 aprilie 2010

M-am gandit...

si m-am tot gandit, dupa ce am primit mesajul de la xoxo, si am hotarat sa scot caricaturile.
Am recitit inca o data mesajul...RESPECT... INTEGRU... STIMA... REALIZARI... si.... mi-am amintit ce a spus Riegler in fata a 4 JUDECATORI... ca parintele il urmareste de 2 ani si... ca i-a facut poze la casa.... ADICA, CUM A MINTIT RIEGLER.

Cred ca Riegler este ghinionist in relatia lui cu parintele.
Pana una alta, Riegler se intalneste cu parintele prin zona in care acesta locuieste, si pe unde acesta circula cu treaba.
Ce vina are parintele ca:
- din toate MALL-urile din Bucuresti, Riegler l-a ales tocmai pe cel din VITAN(??), in conditiile in care el sta prin Drumul Taberei(asa a declarat in plangere)?
- din toate locatiile din Bucuresti, Riegler a ales sa dea interviu in fata liceului(asa de "cacat", cum zice el ca e)???
- Riegler are proces in perioada in care si parintele are nenumarate drumuri pe la Tribunal(riegler stie, ca a verificat)???

Sa fi uitat oare Riegler cum il urmareste el pe parinte?
Haide sa ii reamintim....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu