joi, 14 august 2008

Continuare scrisoare

Un nou capitol din scrisoarea trimisa lui Corneliu:

"Plecarea din scoala

V-ati permis sa ma amenintati si sa-mi spuneti ca "O SA-MI DORESC SA-MI MUT COPILUL DIN ACEASTA SCOALA"
In clasa ati subliniat faptul ca la clasa paralela nu mai sunt locuri si cine vrea sa se mute din clasa trebuie sa plece din liceu.
Asa cum dvs. ati dat examen pentru a obtine postul in aceasta scoala, asa si copilul meu a dat examen pentru a fi elev in aceasta scoala.
Nu dvs. hotarati cine ramane la aceasta scoala si cine nu.
Pentru a va intari autoritatea in fata copiilor le-ati spus ca nici MINISTRUL MINISTRILOR nu are voie sa treaca peste cuvantul dvs.
Atunci cand este vorba de abuzuri psihice( terorizare, umilire, denigrare) asupra copilului meu, am DREPTUL sa trec peste cuvantul dvs, si mai mult sa intrevin si sa iau pozitie pentru ca astfel sa fapte sa nu i se mai intample in invatamant nici unui copil."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu