luni, 18 august 2008

Amenintarea lui Riegler

Raspuns primit de la dirigintele Riegler, in care cerea mutarea unui elev de buna voie la clasa paralela, altfel il va muta el pe motiv de indisciplina:

----- Original Message ----
From: Riegler
To: Elena
Sent: Friday, February 1, 2008 1:56:30 PM
Subject: Re: dirigintele riegler

" Doamna Barbu,

am spicuit mesajul dvs. si constat ca si acesta este plin de jigniri, calomnii, interpretari tendentioase.
V-as putea demonsta pe acte ca gresiti grav si calomniati fara nici un fel de temei. An crezut unitial ca acele cuvinte grele pe care le-ati aruncat se datoteaza unei stari trecatoare, insa constat ca este ceva permanent. Cred ca atitudinea dvs. de parinte afecteaza pe fiul dvs., dar si intreaga clasa VI-A. In consecinta avand in vedere ca v-ati pierdut orice urma de incredere in diriginte, iar copilul dvs. ale colegi "pramatii", va rog ca in aceasta vacanta sa solicitati mutarea la clasa paralela, a VI-a B, diriginte, prof. Popescu Elena (profesoara de muzica a elevului) unde sper sa fiti multumita.
Va rog ca pana marti, 5 februarie sa imi confirmati acest fapt. In situatia in care nu primesc raspuns, in conformitate cu art.118, litera "f", coroborat cu art.120 alineatul 2 il voi muta personal.

Multumesc pentru atentie si intelegere."


From: Barbu
To: Riegler
Sent: Monday, February 11, 2008 3:37:18 PM
Subject: Re: dirigintele riegler

Stimate domnule Riegler

Va rog sa-mi demonstrati pe acte cum am gresit in cele relatate de mine.
Va rog sa-mi comunicati care sunt actele de indisciplina ale copilului meu pe baza carora veti cere mutarea la alta clasa.

Cu deosebita consideratie,

Elena Barbu

From: Riegler
To: Barbu
Sent: Monday, February 11, 2008 7:28:01 PM
Subject: Re: dirigintele riegler

Doamna Barbu,

Astfel de discutii nu se pot purta prin email (si in nici un caz in genul celor pe care mi le-ati trimis pana acum). Vreti sa vedeti acte, trebuie sa veniti. Vreti sa vedeti lucrarile lui Mihai. De asemenea, trebuie sa veniti la scoala. Cu un telefon (07...........) inainte pentru a gasi o ora convenabila.
Inca mai contez pe o discutie "face to face" daca de sunat "nu aveti timp"....
O seara usoara



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu