miercuri, 10 februarie 2010

Despre proces

Pentru ceea ce s-a intamplat ieri la Tribunal putem sa spunem ca:
Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.
sau ca:
Riegler crede ca la Tribunal este ca la scoala: adica ai ore de la 8:30, dar tu vii cand vor muschii tai, adica pe la 10:30.

Mi-a placut dimineata prin Tribunal. M-am intalnit cu fostii avocati, cu actualul avocat, cu vecinii avocati si tocmai cand ma pregateam sa plec, am vazut ca a binevoit si domnu' sa apara.

Asa ca m-am gandit ca nu e frumos sa il las singur singurel prin sala de Tribunal, si am fost alaturi de el pana la finalul sedintei(orele 12:30), cand....a constatat ca numarul lui(68), nu a fost strigat...

Despre domnu' pot sa va spun ca: a stat cumintel in sala(a prins chiar si un loc pe bancuta), si a luat notite. Aproape toate dosarele aveau ca obiect - contestatie decizie de pensionare si recalculare pensie.

Urmatoarea sedinta va avea loc pe 20 APRILIE.

Aceasta postare a aparut intrucat dupa ce am fost vazuta la scoala vorbind cu un profesor am primit imediat un mesaj tipic riglerian.

PS: Cum isi motiveaza Riegler absentele din zilele de marti? Ca medical nu prea merge ca eu l-am vazut fresh in sala de sedinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu